Skip to main content

Why MBA.

Assalamualaikum dan salam september

This entry was meant for September. As it has been save as a draft, saya publish bulan november. :)

Pejam celik pejam celik, cuti semester dua bulan sudah berlalu. Semester baru sudah bermula. Aku rasa semester kali ini lain macam. Macam tough giler. Semua subjek sem ni sebijik sama masa ijazah sarjana muda dulu. Contohnya Operation Management, Information sistem. Subjek macam ni lah yang effect result aku dulu. Skor pun gitu - gitu je. Tapi Insya allah, semester ni harapannya semoga berjalan lancar, baik, dan harap tak dak halangan, obstacle yang datang aku akan tempuhi dengan gigih. So, kelas baru seminggu start. Kerja dah banyak. Dr aku kata, in the class, you should imagine it like you (aku) working in the organization. She is CEO, and us is the employees. So, how come we as the fresh graduate student able to do so, if no working experience. Jadi, kita tunggu dan lihat apa yang akan dilalui semester ini.. Expect the unexpected.

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu.