02 October, 2011

Timeless!

Hari ini sudah masuk 2 Oktober, maknanya kalau dihitung2 dah nak masok sebulan aku pulang ke Seri Iskandar. pulang bukan tanpa tujuan tapi dengan tujuan ingin meneruskan pelajaran yang masih panjang ini. Aku sudah berada semester ke-2. tapi aku still rasa muda,mungkin sebab umur baru 19 kan. Bulan depan baru cukup 20. yelah,umur semakin meningkat tapi apa-apa pun tarak. cewah. macam baik je aku rasa kan. tapi memang betul kan. orang tua cakap, orang yang masih belajar apa-apa pun boleh jadi kan. depends la pada diri masing-masing. insyaalah kalau berfikiran positif sentiasa lurus je jalan. Allah tak akan lupa pada hamba-Nya yang ingatNya. okay aku punya prinsip. cilax2 juga,otai2 juga belajar jangan lupa.
malasla aku nak karang panjang2. bye..