19 October, 2012

Tengah fikir ni. Masih berlegar-legar dalam fikiran. Hmmm nak bawa apa balik kampung hari selasa ni. Rasa macam tak nak bawa apa-apa. Tapi hari raya haji kan. Meriah kot kat Terengganu. Best giler. Makan daging la seminggu jaawabnya. Hehe tak mengapa daging is my favorite. Walaupun last sekali terlekat kat gigi. Itulah sapa yang tak pandai makan daging pasti akan melekat kat gigi.

Tak sabar nak balik. Minggu duduk kat u nie pening kepala. Macam2 hal. Banyak kerja tak siap lagi. Kalau balik rumah je baru dapat rehat betul2. Tapi masih dibebani tugasan yang berlambak2. Lumrah jadi student. Nak bawa baju sikit je lah untuk cuti midsem ni. Satu beg je. Beg laptop. Ok. Nice.

No comments: