Skip to main content
Hari ke 4 dalam bulan oktober. Haha. macam hari special je kan. 
Alah, tak de special sangat pun. 
Cuma hari ini walaupun jadual pack giler. dari pagi sampai petang,tapi best tu tetap ada.
 Nak tahu kenapa?
 Kerana dengan izin Allah hari ini aku sudah melangsaikan semua hutangku yang tertangguh pada bulan ramadhan yang lepas. 
Cuma 3 hari ye. Alhamdulilah. 

Lagi satu sebab seronok belajar ekonomi pekerja walaupun agak keliru sebenarnya. 
Hah, masa tengah agak down dan stress tadi time kelas HRD, pensyarah aku jugak ikut emo sikit.
 Eh,bukan sikit... banyak. 
Sampai terkeluar perkataan yang tak sedap didengar(apabila beliau cakap dengan phone ok,bukan dengan kami). Orang penting dalam universiti memang sibuk 24/7. 
Tapi perasaan prihatin memang ikhlas buat pensyarah kesayanganku itu.
 Tengah-tengah dilema dengan stress dan bz tu beliau masih memberi nasihat untuk aku dan kawan sekelas. Dah nama mama kami kan. 

Oklah itu sahaja, bye.

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .