02 July, 2012

Hujan. bestnye tidur. Tapi nak tidur ta mengantuk pulak.
Di bumi Seri Iskandar, dah 3 hari hujan turun.
Apelagi, cepat-cepat bukak lappy dan klik mozila
Bukak la site Flyfm. Layan lagu sambil studi.
Itu sahaja yang termampu.
Setengah jam studi....mengantuk pulak.
Hai mata yang sepet ni banyak pulak songeh kau ya.
Boredom betul.

Lapar! Hari ini cuma makan makanan yang ringan-ringan je.
Eh, aku ta timbang berat makanan tu pun. 
Malam ni mesti housemate keluar makan.
Ikut bos la kan. Macam biaselah
Aku kan adik. Hehe (buat muka comel sikit)

Petang-petang yang kurang redup macam hari ini semua menbungkan.
Tidurla tambah dengan angin sepoi-sepoi,
Hujan renyai-renyai,
Kilat sabung-menyambung,
Udara yang agak sejuk melanggar kulit,
Masuk melalui tetingkap yang terngaga luas,
Memang sweet dream la kak oii..

Masih sempat lagi buat post baru. haha
okay bye,nak cuba tidur.. ZZzzz

No comments: