07 July, 2012

Malam masih muda. Kenapa ayat ini yang sering aku ungkapkan.
kenape? walhal jam menunjukkan dah pukul 12 malam.
masa ni memang masa untuk cinderella tidur kan.
sebab masa ni lah cinderella akan kembali ke keadaan asal die.
orang putih pun cakap night is still young..
kenapa?
inilah sebabnya:

1.Banyak lagi perkara berfaedah yang boleh dilakukan
2.kalau tidur awal, petang mesti tidur lagi,macam terlebih tidur je
3.kerana nak menghargai hari ini yang indah bersama yang tersayang,mungkin esok xleh jumpa
4.ingin menenangkan fikiran yang sebenarnya banyak masalah,layanlah lagu atau cerita
5.masa berlalu begitu pantas, kejap je xsempat buat apa


No comments: