Skip to main content

rintihan sang pencinta

penggemar novelis cinta utama,aku jua bergelar pencinta dunia. dibahunya aku sandarkan harapan. agar termaktub cinta abadi buat selamanya.....

=)persona kata pernah berbicara
kemanisan hidup bermula dari cinta
andai waktu berputar kembali
,tidak akan ku sia-siakan kamu.

=) hadirmu bak hujan , datang secara tiba-tiba
dan akhirnya lenyap diresap bumi.
hargailah sementara masih ada,
kerana kamu tidak akan berulang lagi


=)tirai malam berakhir di senja pagi
begitu jua dirimu sorang
hadirnmu tak diduga
pergimu merobek hatiku

=)punah asmara gelora dijiwa
kesetiaan menanti kejujuran diterima
masihkah ada sinar di sebalik pertemuan ini.
aku setia menanti dirimu.sang kekasih

=)tangisan kegembiraan telah bermula
disaat kehadiran insan bernama teman

=)detik waktu indah bersama
disaat kita bersemuka
tidak terasa keraguan dijiwa
seindah warna ditaman syurga

=)cahaya nurani kini menyepi
perpisahan terjadi tanpa disedari
masihkah ada simpati yang kumiliki
dari hati bernama sang kekasih.

maafkan kasih ku tak terdaya.menahan sejuta emosional mimpi, yang bakal lenyap diulit kenangan kita diduniawi. sesungguhnya aku mengharapkan kau sudi menerima diriku seadanya. kerana aku sang pencinta...

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .