29 July, 2011

perangai aku.
bila jumpa seseorang yang aku tak pernah kenali terutamanya lelaki
aku cepat rasa malu sampaikan muka aku jadi merah kemerahan.
contohnya macam dia tanya hal-hal peribadi aku
walhal aku tak kenal pun dia kalau tanya untuk suka-suka aku tak kesah
habis tu kalau hari-hari dia datang dan selalu bercakap dengan aku
ape kes la pulak kan
entah aku pun tak paham lah
susahlah kalau orang yang bertepuk sebelah tangan, mana nak bunyi kan
lagipun kalau masing-masing diam aje itupun satu hal pulak
dua-dua memendam perasaan
pernah tak korang rasa macam aku rasa sekarang
sekarang ini aku tengah berfikir kenapa dan apa tujuan dia layan aku macam tu
pehh,baik sangat dia layan aku
nak cakap kawan. kami baru je kenal
tapi rasanya tak salah kan kawan
masa dia tak kunjung tiba, aku pulak yang ternanti-nanti
lepas tu,masa dia ada aku jugak yang malu sendiri
apakah yang berlaku sebenarnya
aku pun tak faham betollah
lebih baik diamkan je mana tau lepas ni tak ada pepe
harap harap ok je semua
 okaylah semoga aku diberikan petunjuk dari Allah s.w.t.

1 comment:

maya said...

dia suka kat awak lah tu.. opssss..