Skip to main content

Musafir dulu,kini dan selamanya

so,ape cite sekarang
lagi 2 minggu nk balik kampung xsabar rasanya
cuti semester yang panjang membuatku berfikir seketika
nak wtpe ek cuti 4 buln?emm still wondering
ayah ade request kije kt kotaraya jertih
tapi akan dipertimbangkan sebab akak di Kl sedang menanti kedatangan aku tiba almaklumlah setiap cuti aku akan makan free dekat rumah die dan berjawatan tinggi dekat syarikat die hehe jangan jeles.
setelah agak lama jadi musafir dan musafir kejap di dungun lepas tu di perak pulak so kali ini bercadang hendak menetap di tanah air je la. lagipun duk kt kg lagi best dri duk umh org len
so 4 bulan jugak aku tidak akan mengupdate blog,online pun untuk seketika kerana kt kg xada kabel nak cucuk internet nie berukband pun sudah tertunggak. sory la bukan xna baya tpi skang tengah sengkek dh dapat duit gaji bole lah sambung balik insyaalh
kalo ada cukup modal duit dan segalanya tapi masalanya bila entah nak cukup semuanya klo nak kata seorang yang boros tentu sekali tidak mungkin barang sekarang dah bertambah mahal entah tidak aku perasaan sebab aku cuma pengguna yang berhemah iaitu beli ape yang perlu sahaja sebab itu ayah dan mak tidak risau klo aku duduk jauh mana sekalipun
alhamdulilah semuanya ok lagi setakat nie xda pe masala itulah namanya anak solehah amin.
paper last abes 8 mei 11 nie, so jumpa aku lagi pada bulan 9 nanti klo aku free akanku menjenguk ke cc yang berdekatan hahaha
farefaren a.k.a chow

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu.