Skip to main content

pemergianmu dikenangi

betapa sayu hati aku apabila mengenangkan jika aku sendiri akan pergi meninggalkan dunia ini tanpa keluarga sahabat dan sekalian manusia samaada yang masih hidup atau yang telah pergi tempoh perkenalan aku dengan dia menjangkau 2 tahun tetapi tahun ini iaitu pada 23/4/11 aku menerima berita daripada kawan sekelasku menyatakan bahawa dia telah tiada di dunia.innalilahwainallilahirojiun..
ak xtw nak cakap ape,entahla kosong je ase fikiran nie. mengapa orang terdekat kepada pergi dulu meninggalkanku umurnya baru menjangkau awal belasan tahun baru memasuki alam remaja suratan dan takdir bukan secara kebetulan Allah telah menetapkan setiap hidup dan mati di muka bumi ini setiap yang hidup pasti akan pergi jua menghadap-nya cuma waktu tempat dan ketika yang memisahkan masing masing
takziah bagi pihak keluarga arwah.
masih di ingat lagi saat saat aku bertemu dengn arwah sekarang aku sedang mengimbau kembali detik bersama arwah
mase form 5. arwah nie junior aku. dax mekanikal.
xtau cmne dekat sekola kiteowg selalu berbincg sal pelajaran and selalu jumpa.kenngn nga arwah xkn ak lupekan dan akn selalu diingati sampai bila2. dengan panggilan nya kepadaku k.tie dia menganggap aku sebagai kakak angkat dia aku gembira dan senang dengan perangai dia yang gemar berlawak dan baik hati suka menolong kawan kawan lain
mugkin Allah lebih sayangkan arwah.
semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org beriman.(MUS)

AL FATIHAH

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .