Skip to main content

keliru lagi

disaat diriku ingin membuat kata putus
ahh,mengapa bayangan sidia datang lagi menghantui diriku. apakah makna semua ini. tidak pernah aku berani untuk mengerti dan tidak akan aku pernah untuk aku menggungkapkannya.
siapa kata aku takut. tidak,aku bukan seorang yang penakut. ahh,aku cuma keliru.. bagaimana untuk membuat keputusan untuk memilih siapa yang terbaik antara mereka. kenapakah aku ditemukan dengan mereka? ape sebabnya? ada sesiapa yang boleh tolong jawabkan...
mimpi yang hadir,kenangan yang berlegar-legar dalam ingatan bagaimana hendak aku lupakan sedangkan diriku menegah untuk menginggatinya lagi..
ohh,tidak.. persetankan itu semua.. mungkin suatu hari akan ada sinar petunjuk kepadaku. aku berharap begitu.
please,someone.. give me some reason to make me choose you. are you better than him?
if i know where it will begin and where it will end,i will make sure that i will never ever let you go,if you are the right person  for me...
let me decide then between you..
but why should me?
i always questions myself how i can be the middle between you olls.
i dont want to,but i must face it..
eventhough its very painful for my heart...
ahh,i'm getting tired for almost a period of time..
you,please help me and support me if you love me!


p/s:why it is so easy to like someone but its very hard to forget the person that we like. why? why?

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .