Skip to main content

akhirnya

alahmdulilah dah habes paper exam for this semester..
har har lepas ini kena tengok result muet la pulak kan..
yea2.. malam ini nak naik bas nak balik kampung..
wahhh rindu sangat ini dengan bantal peluk aku tu..
waaaaaaaa......
ta sabar nak balik kampung..
ya Allah selamatkan lah perjalanan aku kembali ke tanah air,Terengganu
semmoga selamat sampai..
lamanya cuti semester kali ini.. 4 bulan .. lamanya..
ape lagi..jom buat duit..
sesiapa yang nak jumpa aku please la jumpa dekat KFC :)
har har.. dan please belanja aku.. hahaha
bukan apa saje jew.. janganlah takut pulak nak jumpa aku.. hahahaha
ok.ok.ok.ok.ok
dah dah dah dah cukup..
dah malas dah penat jangan banyak songeh nga aku..
aku cuma nak gitau..
aku memang cool.. hahahaha
whatever la weh.. sempat agi nak tulis post baru..lepas ni kena cari bas..
huhuhu.. so byebyebyebyebyeyye...

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .