08 May, 2011

akhirnya

alahmdulilah dah habes paper exam for this semester..
har har lepas ini kena tengok result muet la pulak kan..
yea2.. malam ini nak naik bas nak balik kampung..
wahhh rindu sangat ini dengan bantal peluk aku tu..
waaaaaaaa......
ta sabar nak balik kampung..
ya Allah selamatkan lah perjalanan aku kembali ke tanah air,Terengganu
semmoga selamat sampai..
lamanya cuti semester kali ini.. 4 bulan .. lamanya..
ape lagi..jom buat duit..
sesiapa yang nak jumpa aku please la jumpa dekat KFC :)
har har.. dan please belanja aku.. hahaha
bukan apa saje jew.. janganlah takut pulak nak jumpa aku.. hahahaha
ok.ok.ok.ok.ok
dah dah dah dah cukup..
dah malas dah penat jangan banyak songeh nga aku..
aku cuma nak gitau..
aku memang cool.. hahahaha
whatever la weh.. sempat agi nak tulis post baru..lepas ni kena cari bas..
huhuhu.. so byebyebyebyebyeyye...

No comments: