28 May, 2011

hobiku

prof:masa itu apa?
aku:EMAS!!
prof:salah... masa itu berlian.. hakhakhakhak..
ingt lgi oo masa kelas law dulu.. apelah prof nie..
huhuuhuhu.. aku bukannya nak cerita tentang prof tu.. tpi tu cuma starting je.. xde idea kan..huhuhu
okok.. 

hobi aku ialah memancing.. nie semua abg dan ayah aku punyer pasal la.. sebab kalau ada je masa terluang mesti dieowang ajak aku sekali.. ape lagi aku pun ikot je la sebab borink jugak asyek terperak je dalam rumah.







cantik kan pemandangan waktu senja di sebalik jeti..
best giler.. ikan yang aku dapat adalah dalam 10 ekor..
jappp,.. anak ikan je kayy.. tapi daripada xdapat langsung.. ok kan.. ehehehe
tengok gambar sebelah tu.. tu adik aku yang perut buncit.. muahaha.. nampak x perut die..
xdalah gurau je.. jangan marah..


 lokasi:Jeti Kuala Besut North Side
masa:5.00ptg-8.00mlm

No comments: