Skip to main content

hobiku

prof:masa itu apa?
aku:EMAS!!
prof:salah... masa itu berlian.. hakhakhakhak..
ingt lgi oo masa kelas law dulu.. apelah prof nie..
huhuuhuhu.. aku bukannya nak cerita tentang prof tu.. tpi tu cuma starting je.. xde idea kan..huhuhu
okok.. 

hobi aku ialah memancing.. nie semua abg dan ayah aku punyer pasal la.. sebab kalau ada je masa terluang mesti dieowang ajak aku sekali.. ape lagi aku pun ikot je la sebab borink jugak asyek terperak je dalam rumah.







cantik kan pemandangan waktu senja di sebalik jeti..
best giler.. ikan yang aku dapat adalah dalam 10 ekor..
jappp,.. anak ikan je kayy.. tapi daripada xdapat langsung.. ok kan.. ehehehe
tengok gambar sebelah tu.. tu adik aku yang perut buncit.. muahaha.. nampak x perut die..
xdalah gurau je.. jangan marah..


 lokasi:Jeti Kuala Besut North Side
masa:5.00ptg-8.00mlm

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .