Skip to main content

2018

Assalamualaikum dan salam 2018

Apa khabar semua? Harapnya semua sihat. Hari ini first februari 2018. Utk blog saya ini, saya baru nak wish happy new year. Happy New Year Awak!☺

Sekarang jam di telefon saya menunjukkan pukul 4.25 pagi. Bateri fon 39%. Data internet masih 4G. Alhamdulillah utk data. Tapi agak frust disini kerana saya tidak dapat melelapkan mata saya.

Kalau ikutkan dari pukul 11 masuk bilik landing bersedia nak tidur. Tapi apakah daya, mata menguasai tidur. Saya tak dapat berbuat apa-apa. Sudah dibaca doa tidur berkali-kali, tidak menjadi jugak. Hmm

Jadi, saya fikir baik tunggu subuh dan solat dulu, baru tidur. Kalau tak mesti tak sedar nak bangun solat subuh. Typical people rasanya macam saya kan. Sebab itulah banyak kes subuh gajah. Huhu. Mintak jauh la.

☺ sudah lah. Sampai di sini sahaja post ni. Malas nak tulis panjang panjang. Penat taip.

Bye awak.

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .