Skip to main content

Heaaaa..everybody got a dream

Assalamualaikum.. dan salam oktober.

sekarang aku tgh dgr lagu 'Tonight,we own the night'.. you are my hero.. bla bla bla... we are only young.. if we see sunlight..tonight we owe the night.. tak tahu lirik betul ke tak..

Hai, semua.......

Apa khabar? best tak praktikal.. best tak keje? best tak dapat kawan baru?.... best tak dapat gaji? best,best,best,best!! Duit masyuk!! Tapi bagi aku yang paling best adalah menyiapkan buku log dan thesis. Lepas ni, hajatnya nak sambung master. But the problem is ETPM UITM ni tak de pulak nak tawarkan kos aku! Stress nye..aku dah nampak jalan benar nih.. nak bina career ikut lorong yang uitm sediakan tapi apakan daya..

So,another option kalau tak dapat jadi pensyarah muda.. aku sambung master by research je lah.. buat part time or nak sambung master by coursework.. mane satu ye.. camne nak bagi commmitment.. argghh.. mudah-mudahan Allah bagi hidayah kepada-ku.. Amin.

SO,back to work.. anything be update later... First,before sambung master.. aku kena masuk kelas Bahasa Inggeris!! Seriously, bahasa inggeris aku K.O! walaupun MUET dpt BANGGGGG!!


Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .