Skip to main content

i am officially graduate

Assalamualaikum teman-teman blog sekalian..

Alhamdullilah, 14 Febuari 2014 result keluar. Aku tunggu emel dari Isims Uitm tetapi tidak kelihatan. Huhu.. Almaklumlah, sebelum ni tengok result unofficial dalam emel je sebab taknak tunggu portal. Lembat sangat. :D. 

Alhamdullilah, Alhamdullillah.. walaupun target aku xsampai.. aku tetap bersyukur. Masa graduation nanti, bolehla pakai selempang pink. Semalam 15888 hantar mesej. RM0.00 UITM: Tahniah kerana telah menamatkan pengajian Sarjana Muda dengan jayanya. Yepiii.. berkat kesabaran, kesungguhan dan doa Ibu dan bapa. Akhirnya tamat juga pengajianku selama 3 tahun. Walaupun begitu, perjuangan Destinasi Anak Bangsa harus diteruskan. 

Akhir kata, selamat belajar kepada semua adik-adik. Yang ambik SPM, Diploma dan lain - lain. Usaha tangga kejayaan. Peace YO ==>

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .