Skip to main content

kawan

kawan,
mengapa enGkau sanggup meninggalkan Aku ketika enGkau bersama kawan yang lain.
walaupun perit hati ini hendak mengucapkan kata-kata kepadamu,
aKu diamkan diri supaya tidAK aku menjadi bahan risauan engkau
agak keberatan jika aKu asyik memntingkan diri sendiri
tanpa menghiraukan kawan yang lain.
apa salah aKu sehingga aKu disisihkan oleh kamu,
walhal, aKu mengharapkan perhatian dari kamu,
aKu tidak sanggup berada dalam situasi ini lagi,
dimana aKu terpinggir,
mungkinkah ALLAH hendak menguji aKu,
aKu megharap begitu,
kawan,dengarlah luahan hatiku ini yang sedang lara.
semoga ikatan persahabatan kita berkekalan selamanya.
INSYALAAHH..

Comments

Popular posts from this blog

rain from heaven

Kuantiti air ikut berat badan.

Hai kawan-kawan semua. Berapa liter air sehari anda minum. Segelas, dua gelas, tiga gelas or berbotol-botol. Baguslah kalau banyak minum air masak. Tapi cukupkah air yang korang minum dengan berat badan korang tu. 
Diketika ini, aku duduk menghadap komputer, ditelingaku tersumbat kemas telefon telinga, sambil menulis aku mendengar radio secara atas talian, semestinya radio yang memainkan lagu orang putih, iaitu terbang fm. hari ini maka tamatlah satu kertas peperiksaan yang membawa empat unit kredit jam, sangat besar kesannya kepada gred keputusan, alhamdulilah kalau diikutkan soalan itu adalah ringkas, kebiasaan nya jawapan kubagi semua cukup, diminta empat aku bagi lima, sahaja bertujuan untuk memenuhi buku jawapan, tidak elok membazir kertas, lagipun nanti kertas tu dibuang juga. .