Skip to main content

Its December

Assalamualaikum, its december. And yet, many assignment is reaching their due date. A bundles of task need to be done. A lot of money need to be spent for the monthly expenses. And seriously, I am homesick. The last October, when Eid Adha once I felt at home. It has been almost 2 months and the moment gone. Two month I left home, once I returned I felt like everything is unusual and it is not the same. My father getting old. My mother looking more tired. My younger sisters keep growing. Everything seems changed. I wish I could turn back the time when there is only happiness fill in the room. I will let go the painful memories. And remained the happy time we spent together. From depth of my heart, the love for them never changed and I am happy to be part of them. The time we ate together, the time we joking together, the time we being together, the time we crying together. Alhamdulillah, thank you Allah s.w.t..


Comments

Popular posts from this blog

mungkin masuk kalau ganti gambar kartun ikut kategori. Jom tengok.   AZREEN suka Danbo Budak atas cakap umul suka powerpuff girl. tapi............. sebenarnya umul suka sailor moon. Ouch seksinya sailormoon nie.:3 Nanti saya sambung lagi ye. Nak g beli hadiah untuk  jiran sebelah. BYE! okay I'm back. Mila suka kucing. nilah kucing Mila.Jumpa kucing je mila jadi kucing. Meow meow. lagi lagi yaya yang sempoi, yaya suka makan macam bawah nie. :3 dan bear ini saya nak kasi kepada akak wani.  Ini adalah spongebob dari nogori sembilan. Siapakah dia? teng teng teng itulah fida. Ni adalah akak puteri. Kartun ape yg paling sesuai untuk sidia? Mungkin yang ini okay.  Boboi boy kuat, Kena kecikkan sikit gambar ni.   Okey lastly sheril yang agak agak ape eh. huhu bagi dia kartun nie la.

Cabaran Kempiskan Perut

Assalamualaikum semua.. Sudah 2 hari berlalu dengan cabaran kempiskan perut menggunakan asam jawa. Saya banyak google cara caranya. Tapi saya pilih yang paling senang iaitu air asam jawa. Sebelum tidur rendam dua sudu asam jawa dalam segelas air panas. Kacau bagi larut dan biar semalaman. Pagi esok boleh minum. Saya rasa perut saya meragam lepas minum air asam jawa ni. Dia macam simptom cirit birit tapi bukan. Mungkin air tu tengah membersihkan perut daripada toksik kan. Hmm mungkin. Oklah. Baru dua hari try. Kita tengok result sebulan ye. Jangan lupa lakukan side dish plank dan squat untuk mempercepatkan proses itu. ☺ Ok bye. Saya akan update lagi.