Skip to main content
Hari ke 4 dalam bulan oktober. Haha. macam hari special je kan. 
Alah, tak de special sangat pun. 
Cuma hari ini walaupun jadual pack giler. dari pagi sampai petang,tapi best tu tetap ada.
 Nak tahu kenapa?
 Kerana dengan izin Allah hari ini aku sudah melangsaikan semua hutangku yang tertangguh pada bulan ramadhan yang lepas. 
Cuma 3 hari ye. Alhamdulilah. 

Lagi satu sebab seronok belajar ekonomi pekerja walaupun agak keliru sebenarnya. 
Hah, masa tengah agak down dan stress tadi time kelas HRD, pensyarah aku jugak ikut emo sikit.
 Eh,bukan sikit... banyak. 
Sampai terkeluar perkataan yang tak sedap didengar(apabila beliau cakap dengan phone ok,bukan dengan kami). Orang penting dalam universiti memang sibuk 24/7. 
Tapi perasaan prihatin memang ikhlas buat pensyarah kesayanganku itu.
 Tengah-tengah dilema dengan stress dan bz tu beliau masih memberi nasihat untuk aku dan kawan sekelas. Dah nama mama kami kan. 

Oklah itu sahaja, bye.

Comments

Popular posts from this blog

mungkin masuk kalau ganti gambar kartun ikut kategori. Jom tengok.   AZREEN suka Danbo Budak atas cakap umul suka powerpuff girl. tapi............. sebenarnya umul suka sailor moon. Ouch seksinya sailormoon nie.:3 Nanti saya sambung lagi ye. Nak g beli hadiah untuk  jiran sebelah. BYE! okay I'm back. Mila suka kucing. nilah kucing Mila.Jumpa kucing je mila jadi kucing. Meow meow. lagi lagi yaya yang sempoi, yaya suka makan macam bawah nie. :3 dan bear ini saya nak kasi kepada akak wani.  Ini adalah spongebob dari nogori sembilan. Siapakah dia? teng teng teng itulah fida. Ni adalah akak puteri. Kartun ape yg paling sesuai untuk sidia? Mungkin yang ini okay.  Boboi boy kuat, Kena kecikkan sikit gambar ni.   Okey lastly sheril yang agak agak ape eh. huhu bagi dia kartun nie la.

Cabaran Kempiskan Perut

Assalamualaikum semua.. Sudah 2 hari berlalu dengan cabaran kempiskan perut menggunakan asam jawa. Saya banyak google cara caranya. Tapi saya pilih yang paling senang iaitu air asam jawa. Sebelum tidur rendam dua sudu asam jawa dalam segelas air panas. Kacau bagi larut dan biar semalaman. Pagi esok boleh minum. Saya rasa perut saya meragam lepas minum air asam jawa ni. Dia macam simptom cirit birit tapi bukan. Mungkin air tu tengah membersihkan perut daripada toksik kan. Hmm mungkin. Oklah. Baru dua hari try. Kita tengok result sebulan ye. Jangan lupa lakukan side dish plank dan squat untuk mempercepatkan proses itu. ☺ Ok bye. Saya akan update lagi.