Skip to main content

Love~



What about love. People always concern about love matter. Are they the lover?
Weirdo, it’s a feeling that plays on my mind. 

I never have the feeling of love. Liar, okay I am. First time I got love, it is in the young age on secondary school. Dealing with love makes me sick. Dating in class, every people have their eyes on me. I am a prefect at the time. Shame, of course I am. It’s ruined my image as leader. 

Am I suckering? Not at all. There are some people who kindly ever love me. But I am hopeless. Don’t want love to influence me. I leave the love behind me. I try running away from it. Never let it for the second time. Don’t want to let others suffer because of me. 

I am nobody who posses with love. Happy thing when my friend got their partner. I always wish for their best in hereafter with their soul mate. They dream to have wedding of the year, grandly at hotel. Go ahead. I will support you whenever you see me there. 

I will always be watching your from a corner because you always in my heart.


Comments

Popular posts from this blog

mungkin masuk kalau ganti gambar kartun ikut kategori. Jom tengok.   AZREEN suka Danbo Budak atas cakap umul suka powerpuff girl. tapi............. sebenarnya umul suka sailor moon. Ouch seksinya sailormoon nie.:3 Nanti saya sambung lagi ye. Nak g beli hadiah untuk  jiran sebelah. BYE! okay I'm back. Mila suka kucing. nilah kucing Mila.Jumpa kucing je mila jadi kucing. Meow meow. lagi lagi yaya yang sempoi, yaya suka makan macam bawah nie. :3 dan bear ini saya nak kasi kepada akak wani.  Ini adalah spongebob dari nogori sembilan. Siapakah dia? teng teng teng itulah fida. Ni adalah akak puteri. Kartun ape yg paling sesuai untuk sidia? Mungkin yang ini okay.  Boboi boy kuat, Kena kecikkan sikit gambar ni.   Okey lastly sheril yang agak agak ape eh. huhu bagi dia kartun nie la.

Cabaran Kempiskan Perut

Assalamualaikum semua.. Sudah 2 hari berlalu dengan cabaran kempiskan perut menggunakan asam jawa. Saya banyak google cara caranya. Tapi saya pilih yang paling senang iaitu air asam jawa. Sebelum tidur rendam dua sudu asam jawa dalam segelas air panas. Kacau bagi larut dan biar semalaman. Pagi esok boleh minum. Saya rasa perut saya meragam lepas minum air asam jawa ni. Dia macam simptom cirit birit tapi bukan. Mungkin air tu tengah membersihkan perut daripada toksik kan. Hmm mungkin. Oklah. Baru dua hari try. Kita tengok result sebulan ye. Jangan lupa lakukan side dish plank dan squat untuk mempercepatkan proses itu. ☺ Ok bye. Saya akan update lagi.