Skip to main content

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

ini adlah makanan feveret aku sebagai student...
kenapa student suka makan benda-benda nie?....
1.sebab sedap of course la kan
2. sebab murah dah xperlu macam2
3. sebab boleh gantikan dengan nasi (nie la sebab ygn utama kan)
bagus ke x makanan nie sbenarnya.. kesan tu kite kena tengok pada future la. kite tengok siapa yang banyak mempunyai penyakit dan etc..
11.90 selepas discount dekat tesco :)

emmm sedapnya tengok pun dh terliur. Maggi paling sedap.. sepeket 3.50 ade 5 bungkus cukup untuk seminggu
setiap minggu aku tengok member aku asyek beli roti. 2.00 lebih dh dpt makn roti expired die dalam masa seminggu. berkhasiat x?
haa nie la makanan yg paling best KFC.. kalau ada duit lebih hujung minggu g makan benda nie. selalu order snack plate.. 10.00 something dah murah pun. Bagus ke nie?

so kawan- kawan aku yg bergelar student tu.sepatutunya korg jaga pemakanan eventhough duit kurang. tetapi macam mana nak fokus belajar kalau badan xsihat dan lapar. 
renung-renungkan dan fikir untuk masa hadapan.. 

p/s: jangan sentap sebab entry ini hanya untuk individual yang mengamalkannya je.

Comments

Popular posts from this blog

mungkin masuk kalau ganti gambar kartun ikut kategori. Jom tengok.   AZREEN suka Danbo Budak atas cakap umul suka powerpuff girl. tapi............. sebenarnya umul suka sailor moon. Ouch seksinya sailormoon nie.:3 Nanti saya sambung lagi ye. Nak g beli hadiah untuk  jiran sebelah. BYE! okay I'm back. Mila suka kucing. nilah kucing Mila.Jumpa kucing je mila jadi kucing. Meow meow. lagi lagi yaya yang sempoi, yaya suka makan macam bawah nie. :3 dan bear ini saya nak kasi kepada akak wani.  Ini adalah spongebob dari nogori sembilan. Siapakah dia? teng teng teng itulah fida. Ni adalah akak puteri. Kartun ape yg paling sesuai untuk sidia? Mungkin yang ini okay.  Boboi boy kuat, Kena kecikkan sikit gambar ni.   Okey lastly sheril yang agak agak ape eh. huhu bagi dia kartun nie la.

Cabaran Kempiskan Perut

Assalamualaikum semua.. Sudah 2 hari berlalu dengan cabaran kempiskan perut menggunakan asam jawa. Saya banyak google cara caranya. Tapi saya pilih yang paling senang iaitu air asam jawa. Sebelum tidur rendam dua sudu asam jawa dalam segelas air panas. Kacau bagi larut dan biar semalaman. Pagi esok boleh minum. Saya rasa perut saya meragam lepas minum air asam jawa ni. Dia macam simptom cirit birit tapi bukan. Mungkin air tu tengah membersihkan perut daripada toksik kan. Hmm mungkin. Oklah. Baru dua hari try. Kita tengok result sebulan ye. Jangan lupa lakukan side dish plank dan squat untuk mempercepatkan proses itu. ☺ Ok bye. Saya akan update lagi.