Skip to main content

u're my soldier

You are a soldier
A rising sun
Wait for the heyday
Look far away
And believe in yourself
Your name’s on a shelf
A legend
You are a soldier
The chosen one
Bring back the heyday
Look far away
With respect and decay
Forever we’ll stay
Together

Chorus
And singing life is all that we need
But the lies is all that we see
Raise your hands high up in the sky
Missing secrets you will find
In your heart

You are a soldier
Light up the night
We are the soldiers
We’ll stand and fight
At the end of the day
Forever we pray
For the legend (the legend)

Comments

Popular posts from this blog

mungkin masuk kalau ganti gambar kartun ikut kategori. Jom tengok.   AZREEN suka Danbo Budak atas cakap umul suka powerpuff girl. tapi............. sebenarnya umul suka sailor moon. Ouch seksinya sailormoon nie.:3 Nanti saya sambung lagi ye. Nak g beli hadiah untuk  jiran sebelah. BYE! okay I'm back. Mila suka kucing. nilah kucing Mila.Jumpa kucing je mila jadi kucing. Meow meow. lagi lagi yaya yang sempoi, yaya suka makan macam bawah nie. :3 dan bear ini saya nak kasi kepada akak wani.  Ini adalah spongebob dari nogori sembilan. Siapakah dia? teng teng teng itulah fida. Ni adalah akak puteri. Kartun ape yg paling sesuai untuk sidia? Mungkin yang ini okay.  Boboi boy kuat, Kena kecikkan sikit gambar ni.   Okey lastly sheril yang agak agak ape eh. huhu bagi dia kartun nie la.

Cabaran Kempiskan Perut

Assalamualaikum semua.. Sudah 2 hari berlalu dengan cabaran kempiskan perut menggunakan asam jawa. Saya banyak google cara caranya. Tapi saya pilih yang paling senang iaitu air asam jawa. Sebelum tidur rendam dua sudu asam jawa dalam segelas air panas. Kacau bagi larut dan biar semalaman. Pagi esok boleh minum. Saya rasa perut saya meragam lepas minum air asam jawa ni. Dia macam simptom cirit birit tapi bukan. Mungkin air tu tengah membersihkan perut daripada toksik kan. Hmm mungkin. Oklah. Baru dua hari try. Kita tengok result sebulan ye. Jangan lupa lakukan side dish plank dan squat untuk mempercepatkan proses itu. ☺ Ok bye. Saya akan update lagi.